Já, ondrak,
Zajímající se o značky
JAWA a ČZ,
Enduro a Motokros
Něco málo o nich vím a o to málo se s vámi budu snažit podělit.
Nad nikoho se nepovyšuju,ti co mě znají tak se z každým bavím jako se sobě rovným a snažím se každému pomoci.
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 
 

Nová rubrika

U Endur a jednotlivých fotek nejsou popisky typů,nejsem jasnovidec ani nechci mystifikovat nepravdivími údaji.
Orientovat se co bylo co je nesmírně těžké,Jawa dělala třídy 125,175,250,350,a nad 350,
po zrušení třídy 175 a 350 udělala náhradu v podobě Jawa 80 a Jawa 560 rotax.
Soudit se dá podle několika věcí:
Podle tabulek se stratovním číslem-zakulacené byli před rokem 1984 a po roce 1985 přišli hranatější.
Podle pérování-přední klasická vidlice do roku 1986,pak Upside down,jako se jezdí dnes.
podle zadního pérování,dvě jednotky po straně,pak v roce 1985 centrální uspořádání s dvěmi jednotkami Bilstein( nazývané BITRAKY) a po roce 1986 jedinou jednotkou White Power (nazývané UNITRAK)
Podle chlazení na vzduch se žebry a po roce 1986 vodní+před nádrží jsou patrné ochranné kryty chladiče.
Moc v tom plavu,nedivte se o Endurech moc lidí neví,ani já nejsem vyjjímkou a ten kdo ví tak nechce mluvit:-)